گاهی وقتا


تموم شد و رفت رابطم وسلام...


آرشیو ایمیل پروفایل صفحه اصلی

گاهی وقتا

گاهی دلم میخواد, وقتی بغض میکنم,

 

خدا از آسمان به زمین بیاد, اشک هامو پاک کنه, دستم را بگیره و

 

بگه: اینجا آدما اذیتت میکنن؟!!!

 

بــیـــا بــــــریــــــــم.



نظرات شما عزیزان:

nayryka
ساعت14:54---9 خرداد 1395
اون کامنت امیره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هه واقعا ک
پاسخ:هه ارهههههه
پاسخ:بی معرفتی تو ذات توام هس دخترخاله ی گلم


mehrshad
ساعت13:34---24 ارديبهشت 1395
خوش به حال عشششقت
پاسخ:ای ای ارع خوش بحالش


محمد
ساعت13:11---24 ارديبهشت 1395
اخییییییییییییییی

ایشالا ب هم میرسید
پاسخ:مرسیی شمام موفق باشین


bad girl
ساعت14:07---17 ارديبهشت 1395


ohom


امیر 248
ساعت12:51---17 ارديبهشت 1395
ن فقط تو..خودت منو میفهمی من دیگه نامردی نمیکنم دلتو نمیشکنم نمیخوام ک ناراحتشی، همینجا میگم مریم جونم عاشقتم و عاشقانه دوست دارم قربونت برم الهی خیلی بامعرفتی عشقی،عاشقتم عاشقتم عاشقتم و...من میمونم تا همیشه،من از خودم نمیگذرم من خودمو نمیبخشم بابت همه بیمعرفتیام گند کاریام و الان دیگه میخوام بمونم تا تهش باهاتم هرکاری میخواد بشه بشه من دیگه دلم مثل قبلنا سنگ نیس نازک شده حساس شده چ روحم چ قلبم، من خیلی بهت علاقه دارم خیلی من گند کاری کردم میدونم و فراموش نمیکنم و همیشه خودمو سرزنش میکنم دیشب داشتم میمردم از فکرو خیال، خیال از دست دادنت داشت دیونم میکرد حالا با افتخار میگم مریم جونم منم امیرحسین عاشقتم عزیزمی عمرمی قلب منی تو فداتشم الهی من خیلی خیلی ممنونم خیلی خوشحال شدم که ب یادم بودیو این وبسایت خوشکلو درست کردی خیلی ممنونم دلم میخواد الان پیشم باشی انقد میبوسیدمت ک تموم عقدم دربیاد خيلي خيلي دوست دارم اینو یادت باشه جات همیشه
پاسخ:تموم میشم بوسم کنی خخخخخخ فدات عشقم دلم برات تنگه سه چهار روزه ندیدمت هعییییییییییییییییییییی
پاسخ:هه دیدم معرفتتو دیدم حرفاتو واقعا دلت نازک شده هه برو عاقا ک باید بمیری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ پنج شنبه 16 ارديبهشت 1395برچسب:, ساعت 12:47 توسط مریم: